måndag 9 maj 2011

Hej,

Jag var ute på en lång powerwalk i endast kortbyxor utan att frysa. Nu har jag nästan bestämt mig för att åka hemåt på onsdag för att hämta Madicken. Jag åker då vid lunchtid på onsdag och sedan åker vi tillbaka på torsdag morgon. Sedan ska vi bara MYSA med långa promenader i det fina vädret, framför en bra film och självklart även fortsätta med allt som flytten innebär. Men allt blir ju så mycket roligare när man har sällskap. Förresten jag har ju helt glömt bort att berätta för er vad det är som jag ska jobba med!!! Att ni inte har påmint mig :) Lovar att berätta imorgon! Här kommer några svar på era frågor!


Kram och godnatt!



Hur känns det att snart ha ett långdistansförhållande igen? Har läst dina tidigare inlägg och förstått att du haft det ett par år innan ni flyttade ihop. Lycka till med nya jobbet!
Svar: Som du då vet så har vi haft långdistansförhållande ett bra tag. Tomas bodde då i München och jag i Sverige och även om det blir ett avstånd nu igen så är det inte alls lika långt som förut.  Dessutom är det väldigt billigt att resa från Oslo till både min föräldrar och till Tomas i Stockholm. Förut kunde vi inte träffas så ofta pga av att det kostade mycket att resa men nu är det inget problem längre. Dessutom så tror jag att man blir lyckligare om man tillåter varandra att utvecklas och prova nya saker och jag lovar att jag kommer tillbaka till min älskade stad Stockholm :)


Hoppas konserterna är på dagtid då du är så kvällstrött!!! :)
Svar: ha ha här är någon som "känner" mig. Men det får vi hoppas :) Eller att jag hinner sova middag ett tag för då blir det nog inga problem :) 


Hej Malin!
Det är väl bara att sätta igång med körkortet! Tufft att jobba heltid i Norge och ta körkort i Sverige men vill man så kan man. Lycka till!

Svar: Hej! Ingenting är omöjligt ifall man bara vill! Tack så mycket! :)


Malin: det er tydlig at du elsker rosa farge....:)Tenk malin med klær i machende farge:) da tror jeg du ville fått rimelig mye oppmerksomhet igjennom stockholm:)!:) godt det finnes folk med ulik smak.. for min del ville jeg aldri under noen som helst omstendighet satt meg i en slik bil med den farge......
Svar: Ja jag älskar verkligen rosa!! :) Skulle du inte ens sitta i en rosa bil om den var min? :)



1 kommentar:

  1. Hur går det med bild o recept på tacopajen som du skulle lägga ut?

    SvaraRadera