söndag 31 juli 2011

Min helg!

Hej,

Min helg. Gårdagen var en riktigt skön dag! Jag gick upp på morgonen och åt frukost och fräschade till mig och därefter gick jag och lade mig igen och sträck läste klart en bok som jag läst på ett tag. Trasig heter den och är skriven av Shy kennan som berättar om sin uppväxt där hon vart våldtagen, såld och misshandlad av sin mamma och styvpappa  under hela sin uppväxt! Fruktansvärd berättelse men intressant att följa hennes kamp för att få rättvisa. Men man blir mörkrädd av att höra hur polis och myndighet agerade i detta. Verkligen ett boktips! Jag lagade även mat både till lunch och middag och njöt av att vara ensam hemma. Mamma har varit borta hela helgen och pappa har mest varit ute i trädgården eller i garaget så jag har fått mycket ensamtid vilket jag gillar. Att laga mat åt sig själv dagligen är inte så roligt men vid enstaka tillfällen kan det vara riktigt mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar