onsdag 18 april 2012

Njurbäckeninflammtion!

Hej,

Här kommer en liten uppdatering från mig bara för att berätta vad som försigår och varför jag inte uppdaterat denna vecka. I söndags kväll vart jag dålig och fick kraftig smärta vilket jag trodde var urinverksinfektion. Jag brukar ha lätt för att få det och gick till hälsokostaffären och köpte tranbärsjuicen som jag brukar dricka när symptomen kommer. Men det hjälpte inte alls och jag har haft så ont att jag vissa stunder bara legat i sängen och skakat. Idag gick jag till akuten och fick reda på att jag har njurbäckeninflammation. Jag är rätt envis av mig och har jobbat måndag och tisdag med denna smärta men idag fick jag nog. Efter 3 nätter utan sammanhållen sömn var jag helt slut och bestämde mig för att söka hjälp. Jag är glad att jag gjorde det eftersom det är så pass allvarligt och jag behövde behandlas så fort som möjligt!

Jag har iallafall fått medicin nu och hoppas på att den ska verka snabbt så att jag blir frisk!
Nu är jag väldigt trött på allt vad sjukdomar heter och vill bli frisk.

Toppen på isberget var att min iphone slutade att fungera i veckan så i tisdags lämnade jag in den på reperation. Man är rätt beroende av en smartphone :)  Hoppas att allt är bra med er.
Kramkram // M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar