tisdag 11 december 2012

Läsarmail!

Äter själv roa och är snart inne i vecka 13. Är rätt tufft och jobbigt med dessa tabletter, och känns skönt att ibland kunna vända sig till andra som äter. Jag själv är med i en grupp/-forum på stylesearch; http://www.stylesearch.se/forum/hud/3421773/roaccutan-hjaelp Den har varit stort stöd för mig iallafall, så om du har några funderingar eller bara vill prata av dig är det bara till att kika in där. Kram på dig och lycka till!
Svar: Tack så mycket för ditt mail. Jag var inne på sidan men det fick tyvärr motsatt effekt på mig då jag kände mig mycket mer orolig efter mitt besök än innan. Det kan troligvis bero på att jag ännu inte känner av så mycket av medicinen förutom att det nu blöder en hel del från nästan. Jag tror att jag kommer att fortsätta med min metod att lyssna på min kropp på vad den klarar av och enormt mycket positivt tänkande. Väldigt många har hört av sig till mig med blandade känslor för denna medicin. Vissa berättar att det är det bästa som har hänt de och andra har mått så dåligt av medicinen att de har varit tvungna att sluta med den. Men jag tycker att det är väldigt bra att det finns hjälpsidor och att man stöttar varandra! Stor Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar