tisdag 31 maj 2011

Jobb uppskjutet!

Idag har jag fått veta att jag inte ska flyga förrän början på nästa vecka. Därför har jag bestämt mig för att följa med min moster som ska åka hem till Laxå onsdag- fredag. Då hinner jag umgås lite mer med familj och vänner+ fortsätta med byrån och annat som ska målas vitt! Jag hann en bra bit med byrån innan jag åkte men glömde helt bort att fotografera den innan jag lämnade Laxå men jag lovar att nu ska få se hur den ser ut när jag kommer hem. Det är helt otroligt vad en möbel kan förändras bara genom att byta färg på den! Fantastiskt!! En till bra sak med att jag ska hem igen imorgon är att jag då kan få med mig skålen och lite annat som nu hittat som jag hade glömt att packa ned.

Ångrar nu att jag inte packade ner denna klänning i min resväska istället för i packningen som mina föräldrar ska ta till Norge. Men om jag har tur så kanske jag lyckats hitta den i någon påse hemma.


Det är perfekt att ha gamla out-fit bilder på datorn när man söker inspirations till vad man ska ha på sig. Imorgon funderar jag på att ha min röda topp med antingen min underbart sköna svarta långkjol, eller mina svarta chinos. Hm det lutar åt långkjolen!


2 kommentarer:

  1. super modell kropp...

    SvaraRadera
  2. Du är bara finast, hetast och sexigast! Kramar till dig fina tjejen!

    SvaraRadera