onsdag 1 juni 2011

Tvätta pengar!

Hej mina vänner. Jag hoppas att allt är bra med er :)

Min moster vart lite försenad men det gör mig ingenting då jag var lite stressad själv. Varje morgon går jag upp i tid och tänker " Vad ska jag göra av all resterande tid" men sedan helt plötsligt är det bara 15 min kvar och jag har då jättebråttom. Detta händer mig alldeles för ofta på morgonen. Jag har iallafall en liten stund kvar nu och då passar jag på att blogga. Under dagen ska jag umgås med familjen och hundarna och ikväll har jag blivit inbjuden på middag och film och det kunde jag såklart inte tacka nej till. 

Igårkväll ägnade jag kvällen åt att tvätta pengar. Ja iallafall nästan. Jag bestämde mig för att göra en helkroppsbehandling med BUS och då var jag tvungen att raka benen för annars fäster färgen i mina gulliga blonda hårstrån. Medans jag står i duschen så kommer jag på att jag borde ta av mig resten av kläderna också och tvätta bhn i duschen. Mycket lättare att tvätta den när man har på sig den än i handfatet, enligt mig själv ;) När jag har stått och tvättat den ett tag så ska jag skölja den inifrån och då ramlar det ur pengar ur bhn. Jag hade helt glömt bort att jag hade lagt in de där tidigare under dagen :) 
Men de kan inte till skada som tur är. De är bara en aningens renare nu :) 

Nu kommer min moster!
Men ha en jättebra dag! 
Många kramar!


2 kommentarer:

  1. fy søren og du er pen.....

    SvaraRadera
  2. he he he he he ja det kan hende det er lurt og ta av seg klærne når man skal dusje... men hvorfor putter du penger i Bh? kan vell ha det i vesken din?om man ser på bakterie mengden som finnes på penger så tror jeg du ville tenkt deg om en ekstra gang.. selv om pengene ligger i vnærheten av verdens beste melk....

    SvaraRadera