söndag 31 juli 2011

Jag= Kissie

Tur du kan börja äta så att du inte gör en Kissie :)
Svar: Att kunna  äta igen känns väldigt bra! Och angående att jag skulle göra en kissie så är risken väldigt liten.  Jag älskar både att laga och äta mat! Kissie= Alexandra Nilsson är så läskigt smal att man blir rädd när man ser henne. Man brukar dessutom se större ut på kort så jag vågar inte ens tänka mig hur hon faktiskt ser ut!. Hon säger att hon äter helt normalt och inte alls är oroväckande smal men jag är övertygad om att när hon blir äldre kommer hon att erkänna att hon haft mått dåligt och haft en ätstörning. Tror ni inte det?




Men det var inte så pjåkigt med barnmat! Jag tyckte om denna och även köttbullar båda för lite äldre småbarn 12-15 månader! Dock tänker jag inte sådant nu när jag KAN äta!

2 kommentarer:

  1. En del barnmat är faktiskt riktig god och tur är väldet det eftersom det är barnen som ska äta den!!! :) Håller med dig angående Kissie.....tycker synd att hon ska utsätta sin kropp för så mycket som hon gör.

    SvaraRadera
  2. hej.. har sett litt på bloggen til Alexandra Nilsson ..oppmerksomhet får hun.. men om det er veldig lurt det hun gjør mot kroppen sin er en helt annen sak.Som Man blir jo blikket rettet mot "attributtene" men det får vært opp til enhver å avgjøre hva som er pent og hva som er mindre pent. men en ting som er sikkert er at Malin er og blir super pen:)og dessuten super dupert menneske å prate med!

    SvaraRadera