söndag 10 juli 2011

Mina stackars fötter!

 Jag gjorde något riktigt dumt igår vilket var att ta mina nya pumps kvällen till ära. En fråga till mig själv- Hur tänkte jag?? Jag har skoskav överallt och framåt senkvällen kunde jag knappt gå i huvudtaget. Tur i oturen så hade Norrman varit lika smart som jag och tagit på sig nya skor så vi gick runt och haltade tillsammans. haha.
Nej det var verkligen inte smart gjort av mig! Dessutom så färgade skorna av sig så mina fötter var alldeles oranga och även fast jag tvättat fötterna otaliga gånger både igår när jag kom hem och flera gånger idag så sitter det kvar.

Det syns inte så noga på bilden men jag är blå och svullen till höger om foten pga av att när jag provade skor innan jag skulle åka igår ramlade i mitt rum med mina höga klackar och råkade trampa mig själv på foten. Ni får skratta åt mig för det gör jag också!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar