söndag 19 maj 2013

Eurovision 2013

Igår var det middag med min finaste Jenny och hennes mamma innan vi kollade på  Eurovision tillsammans! Innan jag hade hört de övriga bidragen så trodde jag inte att Robin skulle ha en chans( vilket han inte hade heller) men jag tyckte verkligen att bidragen överlag var så dåliga. Därför tänkte jag att robin kanske skulle kunna ha en chans iallafall. Hur coolt vore inte det att ha vunnit 2 år i rad! Men som vanligt kan man inte förstå hur länderna röstar heller. Jag menar, hur kan Grekland få så mycket poäng som sjöng  om alcohol for free eller något sånt! Pinsamt! Menmen jätteroligt för Danmark! 


Det blev rejält sent igår och efter en lång vecka med mycket så kommer jag jag vara hemma idag och ta det lugnt, kolla på Beverly hills och fixa lite inför veckan! 
Kram 


5 kommentarer:

  1. Thomas Tjønnås25 maj 2013 kl. 18:15

    knall fin på bildene, du er ordenlig vacker, smelter helt..

    SvaraRadera
  2. Thanks for some other great post. The place else could anybody get that kind of information in such an
    ideal way of writing? I have a presentation next week, and I'm at the search for such info.

    Also visit my blog post; Jackpot 6000

    SvaraRadera
  3. This design is spectacular! You obviously know how to keep a reader amused.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost.
    ..HaHa!) Excellent job. I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!

    Feel free to visit my homepage; Jackpot 6000 free (xiwalexgycxmbw.tblog.com)

    SvaraRadera
  4. Hej på dig! Sökte på ipl behandlingar för acne och så kom din blogg upp på google. Du ser ut att ha jätte fin hy idag var det ipl behandlingarna som gjorde det? :) Har själv problem med acne så hade vart väldigt intresant att veta. Hare bra! Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Vi är sex elever som går i årskurs tre på Cybergymnasiet Odenplan. Vi gör en dokumentärfilm om mänskliga rättigheter. Vår film fokuserar på diskriminering inom arbetslivet. Vi har läst en artikel på Aftonbladet om att du blev nekad jobb på ett yogacenter för att du hade akne.
    Så därför undrar vi om vi skulle kunna få träffa dig och filma en intervju om det?

    Ta gärna kontakt med mig.

    Vänligen Saga Vennstrand, producent.
    Saga.vennstrand@elev.cybergymnasiet.se

    Ansvarig lärare: Johan Westerlund.
    johan.westerlund@cybergymnasiet.se

    SvaraRadera