tisdag 10 maj 2011

Nu är hemresan bokad!

Nu är biljetten bokad hem imorgon och jag ska försöka att ha så lite packning som möjligt eftersom jag har en hund att bära på också på hemvägen. Jag brukar ju ha lite svårt att packa lite men det ska nog gå bra denna gång eftersom jag åker hem tidigt på torsdag morgon igen och för att det är så varmt ute och klarar mig på tunna kläder.  Ska dock ta med mig mina 2 jackor som är trasiga då min mamma är jätteduktig på att sy! Brukar även ta med mig datorn och fördriva tiden med på tåget men även datorn får vara hemma denna gång. Ska hoppa in på Pressbyrån imorgon och köpa med mig tidningar istället så jag inte dör av tristess( har svårt att sitta still utan att ha något att göra i 2.5 h).

 Vad brukar ni fördriva tiden med på tåget?
Kram

1 kommentar:

  1. En bok är aldrig fel att ha med sig, musik är ett måste för mig. Brukar ha med mig ett block så man kan skriva lite för att senare lägga in i bloggen

    SvaraRadera