söndag 10 juli 2011

Tajt klänning med alldeles för långa axelband!

Hej,

Vi har varit och handlat för imorgon tänkte jag (om inget roligare dyker upp) ha storbak.
Jag tänkte att jag skulle baka mina berömda bullar som det nu var ett bra tag sedan jag bakade.
Nu har jag precis provat denna klänning för att kolla hur mycket som den behöver sys in. Jag har ägt denna snygging i över 1 år men har aldrig använd den. Det finns många anledningar till den. En är att den är så otroligt tajt och visar varenda kurva på hela kroppen vilket kan vara både positivt och negativt men främsta anledningen är att axelbandet är grymt långa så jag måste vrida banden runt bh bandet men när jag går så lossnar den och klänningens framdel hamnar under brösten= Inte bra! Men nu ska vi sy in banden så att jag ska kunna använda den!

Tror dock att jag får ha en kavaj över ifall jag ska våga mig ut i denna klänning :)


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar