måndag 23 juli 2012

Hundvakt i Laxå!

Hej,

Hoppas att ni haft en bra helg,

I torsdags var min pappa uppe hos mig i Stockholm och hjälpte mig att montera ihop min nya säng. Sedan valde jag att följa med hem. Eller jag blev avsläppt hos Kim som jag spenderade med. Vi har  tyvärr inte kunnat göra så mycket eftersom jag inte orkat men vi har hyrt film, köpt hem god mat som Kim ska laga åt oss och har skapat de bästa förutsättningarna för en trevlig helg hemma. Det har känts lite konstigt då jag verkligen inte velat smitta honom så har vi avstått att pussas. Det är som när man precis träffats och inte riktigt vågar ta steget när vi ligger och tittar på varandra och ser nyfika och ivriga ut. Haha! Ofrivillig avhållsamhet är inte roligt! :)


Nu är jag i Laxå där jag kommer att stanna tills på fredag morgon då det bär av till Skåne. Men måndag- torsdag är jag hemma och är hundvakt till mina små prinsessor. Jag har även bokat in körlektioner denna vecka för finslipa det sista på min körning. Idag är första dagen som jag känner mig pigg på. Halsinfektionen har gått över och nu återstår bara blåsorna men även de är påväg bort nu. Några dagar till så är jag nog helt återställt och det allra bästa, då kan jag äta vad jag vill utan att oroa mig för att det ska svida i blåsorna i halsen!! =)


Måndag: Körlektion 10.40, blogga, sola
Tisdag: Körlektion 12.50,
Onsdag: Körlektion 10.40, Grillfest
Torsdag: Tvätta, packa, träffa Jennifer, kyrkan 21.00
Fredag: Åka till Lund tidigt på morgonen
Lördag: Köpenhamn
Söndag: Österlen

Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar