lördag 16 februari 2013

Vikt/Dosering!

Det slog mig att min dos är baserad på min vikt. Men nu har jag gått ned en del i vikt och då kanske min dos är för hög för mig och därav mår jag såhär dåligt. Jag kommer att from idag börja med att trappa ned från 6 tabletter/dag till 5 tabletter/dag. Förhoppningvis kan det vara en sådan sak.  Jag vet att man kan välja att ta en lite lägre dos men istället äta den en månad längre än tänkt. Om det får mig att må bättre så får det bli så. Jag kommer att sänka dosen nu och sedan höra vad min hudläkare tycker om det!

Hoppas att det är bra med er! Kram

2 kommentarer:

  1. Jag känner verkligen med dig i allt detta! Har själv acne sen typ fem år tillbaka, och den har bara blivit värre med åren.. Äter Tetralysal för tredje gången, och visst det kommer inte lika mycket nya längre. Men alla dessa märken och ärr! Ville iaf säga att det är en tröst att läsa att man inte är ensam om detta helvete, även om jag inte önskar någon detta! Kan tänka mig att det är svårt att sätta sig in i vilket lidande det är om man inte själv är drabbad.. Därför är det skönt att ventilera med någon som delar samma sak:)

    Men iaf, TACK för att du delar med dig så öppenhjärtat!

    Kram Rebecca
    rebeccaarvidsson89@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hej!
    När du körde på Complexion Gel 10% blev du mycket torr under dagen? Jag ska börja ta samma märke, fast 5 % och undrar om du blev extrem torr och började flagna rejällt eller om det inte märktes under dagen att du andvända den krämen?

    Tacksam för svar.
    Riktigt bra blogg annars, mycket intressanta och bra tips!

    SvaraRadera