tisdag 26 februari 2013

Tisdag!

Hej mina fina,

Denna vecka är verkligen full och jag kom precis hem från kvällens planeringsmöte på förskolan.
Jag är väldigt trött men jag ville ändå kika in för att säga hej eftersom jag inte skrev på hela förra veckan. Orsaken var att jag åkte på influensan  eller något och jobbade samtidigt så jag kämpade för att orka mes minsta steg jag tog. Så orsaken till att jag hade så otroligt ont i kroppen och huvudet var inte pga av tabletterna i sig utan för att jag var påväg att bli sjuk och då började det med känningar i musklerna.
Jag är så glad över att det inte var tabletterna för jag var riktigt orolig där ett tag. Nu är jag iallafall på benen igen! =)

Måndag: Jobba 9.00-17.00, Tjejjouren/ utbildning med RFSU 18.00-21.00
Tisdag: Jobba 8..00-15.00- Planeringsmöte 17.00-19.30
Onsdag: Jobba 8.00-16.00. Handla, Tvätta, Blogga, Packa
Torsdag: Jobba 8.00-17.00, Föräldramöte 18.00-21.00
Fredag: Jobba 8.00-17.00, Åka hem till mina föräldrar
Lördag: ?
Söndag: ?



Kram så hörs vi imorgon!
Bild: Efter att ha varit sjuk och helt orkeslös i 9 dagar så har jag äntligen piggnat till! Nu taggar jag en vecka med jobb, tjejjouren, många möten och trevliga träffar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar