söndag 5 maj 2013

Hej,

Sitter på tåget hem mot Sthlm. Har haft en mysig helg hemma med familjen och hundarna. Eller jag ska väl säga att den till mesta del varit mysig för lördagskvällen var allt annat än mysig som sedan slutade på akuten. Men väl där fick jag väldigt bra hjälp och medicin så nu borde jag bli bra inom kort!

Har haft storhandling till lägenheten sista helgerna och på torsdag kommer min pappa upp till mig och vi ska fixa i min lägenhet. Vissa saker skaffade jag provisoriskt när jag flyttade in och andra saker har jag väntat lite med för att ha tid på mig och bestämma hur jag vill ha det. Men i helgen har jag köpt nya tapeter till 2 olika fondväggar. Sedan mycket annat ☺ Ser så fram emot att få det klart i min lägenhet!

Kramkram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar