lördag 11 maj 2013

Lördag!

Godförmiddag, 

Det bästa med helg och sovmorgon är att kunna sova tills man vaknar av sig själv, kunna ligga kvar i sängen och läsa nyheterna och sedan gå upp och äta frukost i lugn och ro! 

Nu efter frukosten så ligger jag i sängen och tittar på min fina lägenhet. I torsdags så hade jag min pappa uppe hos mig som hjälpte mig att fixa i min lägenhet. Jag visste när jag var på visning i denna lägenhet att det var den här lägenheten som jag ville ha men nu efter att ha fått ordning och gjort vissa ändringar efter mitt tycke och smak så känns det helt fantastiskt. Jag börjar känna att jag börjar komma tillbaka lite efter inbrottet nu som faktiskt var jobbigare att bearbeta än vad jag trodde. Problemet har varit att jag har inte känt mig säker i mitt hem och därav haft svårt att sova här. Men snart har jag installerat alla säkerhetsåtgärder som man kan göra och efter att vi fixade i min lägenhet i torsdags så känns det så mycket bättre. 

Så här blev resultatet från i torsdags. Vi är inte klara med allt än men det är mest småfix som att byta lampa i hallen, sätta upp en hylla, byta rullgardin och gardiner osv! 

Det vi gjorde i torsdags var: tapetsera min vägg i köket, tapetsera en fondvägg ovanför sängen( den är tänkt istället för sänggavel) , sätta upp min nya tv och bluray, lampetter, två fjärilar, bytte ben på min säng till höga ben så att jag har utrymme för förvaring under sängen. Hm jag tror att det är allt! :) 

Kramkram! 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar