torsdag 13 januari 2011

Torsdag!

Hej,

Har en intervju vid 14.00 idag annars ska jag bara söka jobb, kolla beverly hills och försöka planera in något de närmaste dagarna som kan muntra upp mig lite. Jag känner att jag behöver komma ut och göra något. På tal om det som hände igår så har Tomas pratat med sin personalchef för att verkligen kolla upp alla regler osv och de har full rätt att neka mig jobbet pga av min acne. Däremot är det diskriminering om det handlar om etnisk ursprung och kön. Känns inte helt rättvist. Menmen!

Nu måste jag börja fixa mig inför min intervju!
Kram

1 kommentar:

  1. har ju sett flera olika artiklar om sånt här. ett ställe blev ju stämt pga att de nekade en tjej för att hon var för tjock för deras smak.. hon var mullig, om man säger så.. helt sjukt.

    SvaraRadera