fredag 11 februari 2011

Fredag!

Godmorgon,

Har varit vaken sedan tidigt imorse och har legat i sängen och kollat på Beverly Hills, varit ute och skottat, varit ute med madicken och har nu precis ätit frukost. Att skotta var inte så lätt eftersom det har kommit grymt mycket snö och vi har inget skyffel utan en stor stor "snösläde" eller vad det nu heter. Den är otroligt tung och nu när det är så mycket snö som kommit så orkar jag inte dra den framåt. Därför så hade madicken lite problem att gå ut idag- hon drunknade i all snö! Jag ska egentligen in till stan på en infraröd värmebehandling idag 14.00 men jag tror att det blir svårt att ta mig in till stan idag. Allt är inställt här i Stockholm och idag har jag faktiskt förståelse för det!


Jag har fått önskemål om att berätta vilka produkter jag använder, när, var och hur! Så jag kommer att under dagen att skriva ett inlägg om detta!

Ha en bra dag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar