fredag 18 februari 2011

Svartsjuk Hund!

Godkväll,


Vi har haft myskväll här hemma och skrattat ihjäl oss åt Madicken. Jag kan ju säga som så att vi har en väldigt svartsjuk hund här hemma, med benämning på svartsjuk! =) Vi har bestämt att vi ska göra något mysigt imorgon kväll men vi har inte bestämt vad än. Jag har även efter mycket om och men fått ordning på våran nya systemkamera så att nu kan jag äntligen börja fota igen! Lovar att bli mer aktiv med foton här också! Jag behöver bara lära mig lite inställningar och finesser för att få till snygga bilder! 

Jag har jättetorra läppar och jag kan inte motstå att dra bort huden på läpparna när jag inte har något cerat på. Men jag tycker att ingenting hjälper. Allt jag provar hjälper bara för stranden . Någon som har något tips på bra cerat/salva eller kräm som återfuktar och gärna ger lite glans också? Men främst återfuktar! Gärna budgetalternativ!

Godnatt och kram!

1 kommentar:

  1. Inget slår försvarets hudsalva - den är grym! Innehåller inte en massa skit heller som de flesta andra cerat på marknaden gör.

    SvaraRadera