söndag 24 mars 2013

Hej,

Det är svårt att driva en blogg endast genom en iPhone. Speciellt då jag inte är så förtjust i att skriva långa texten på iphonen. Men så ser min verklighet ut just nu för att väldigt mycket av mina saker blev stulna i samband med inbrottet som jag hade för några helger sedan och datorn försvann såklart där med. Det har varit mycket sedan inbrottet, väldigt mycket. Nu börjar det dock lugna ned sig lite och det är bara försäkringsbolaget som är kvar innan jag kan lägga detta bakom mig. Jag har satt in Securitas larm samt har beställt säkerhetsfönster som nu tillverkas. Sedan har jag gjort allt som jag kan göra för att förhindra att något liknande ska hända igen!

Det känns väldigt konstigt att inte längre äga några elektroniksaker, alla smycken är borta, mediciner osv. Jag var väldigt arg till en början över att några förstört min trygghet i mitt hem, stulit MINAsaker som jag själv sparat ihop. Men nu när jag fått lite perspektiv så inser jag att det mesta bara är saker som jag kan köpa igen. Tryggheten börjar komma tillbaka efter alla mina åtgärder och huvudsaken är att jag och mina närmaste mår bra!

Idag ska jag ha en lugn söndag hemma med att städa, tvätta samt åka och storhandla mat så jag har till veckan!
Hoppas det är bra med er! Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar