söndag 15 november 2009

En mycket trevlig kväll

Det var en riktigt trevlig ikväll igår med trevliga tjejer. Det vart en drink på gaycafet, en sex on the beach som är riktigt god. I vanliga fall så är mina favoritdrinkar Rosa Pantern&Sanfransisco men tyvärr så hade de inte de drinkarna på något av de ställena vi var på igår. Vid 11 började jag bli trött så jag begav mig hemåt vid 11.20 och vart upphämtad av Tomas vid neuperlachzentrum. Det är en perfekt kväll för mig- lagom med alkohol( en drink), trevliga människor, och tidig hemgång :)
Tomas skojade och sa att nu har min pensionär kommit hem igen :)

Tomas är på jobbet och han måste jobba mycket idag så jag blir ensam hemma. Jag ska snart gå ner till tvättstugan och tvätta lite. Sista stället vi var på igår så var det tillåtet att röka vilket inte riktigt passade mig. Ni kan ju gissa hur mina kläder luktar från igår? Det är verkligen fruktansvärt äckligt. Alla vet i dag hur farligt det är att röka så varför börja med en sån sak? Det kostar ju dessutom en massa onödiga pengar. Ta hand om er själva och börja aldrig röka- och om ni gör det så försök att sluta.

Nu tycker jag mycket bättre om tyskarna :)
Nu måste jag ner och ta på en tvättmaskin!

// M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar