söndag 14 april 2013

Frisören!

Godmorgon sköna söndag,

Ska jag vara ärlig så vet jag inte än om det är en skön söndag för att jag har inte dragit upp än och kollat ut. De sista dagarna har varit väldigt gråa och det har regnat och regnat. Men samtidigt så är det bra att regnet kommer och tar bort snön. Nu är jag så trött på denna vinter och vill ha VÅR!! Vill kunna börja använda vårjacka eller framförallt lättare kläder. Längtar tills att jag kan packa ner vinterjackan för ett tag! :)

Tog en paus i detta inlägg och frostade av frysen som inte såg så välmående ut. Under tiden som jag gjorde det så sprack himmelen upp och nu är himlen klarblå! Måste ut om en stund och njuta!

I fredags var jag hos frisören som jag jag väntat på i vad som känns som en evighet. Har behövt avboka ett antal gånger pga av olika anledningar. Men i fredags blev det äntligen av. Jag valde att slinga i olika färger och ljusa upp håret lite inför våren/sommaren. Känns väldigt ovant att vara såhär ljus men det känns väldigt fräscht! Det positiva är att mycket av mina vårkläder passar bättre till denna hårfärg!


Så är frissan fixad, vårjackan inköpt, vårkläderna nertagna från vinden. Nu är bara frågan vart våren är?? :)

Kram!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar