Godkväll,
Det var inte så lätt att packa när hälften av kläderna jag ska ha med mig hänger på tork och produkterna/sminket jag ska ha med mig vill jag använda imorgon bitti. Jag får gå upp lite tidigare imorgon och packa då istället. Jag kommer tyvärr inte kunna skriva något under dagen imorgon då jag först jobbar och sedan åker hem men jag har förberett med bilder som jag kommer att publicera imorgon kväll, och kommer även då att berätta och visa presenten som jag köpt åt Madicken. Det ska bli så kul att ge den till henne imorgon! Förresten så måste jag bara publicera en kommentar jag fick idag som gjorde mig enormt glad och faktiskt lite stolt över mig själv att jag lyckats fånga någons intresse som inte annars är så intresserad av bloggar. Detta måste vara bland den finaste kommentaren jag fått! Tack så jättemycket att du skrev och berättade detta för mig. Det betyder väldigt mycket för mig att få höra/läsa sådana saker. Godnatt alla och sov gott! Imorgon är det äntligen fredag! :)
Kram!
Hej!
Eftersom du är på dåligt humör kan jag passa på att skriva något som jag tänkt på att göra ett tag.
Ramlade in på din blogg för några månader sen , sällan bloggar är intressanta egentligen men tycker att din fångat mitt intresse.
Tror det beror på
1: Du är snygg , dock för ung för mig och jag är lycklig i ett förhållande haha.
2: Du beskriver din vardag intressant.
3: Självutlämnande utan att det blir löjligt , dom acneproblemen som du verkar ha hade en gammal flickvän till mig som jag var ihop med i 3 år.
Hon var så otroligt ledsen + att det gjorde hemskt ont på henne , man försökte stödja henne men det var svårt.
Hon gick igenom ljusbehandlingar etc men så när hon blev några år in på 20 så försvann det helt.
Så håll ut och fortsätt blogga!
Mvh Danne
Ja Madicken fyller år nästa söndag så det passar bra med en present när du kommer..Kanske det blir korvkalas också!!
SvaraRadera