Hur kommer det sig att min väska alltid Alltid blir så tung? Denna gången så bestämde jag mig för att inte ta med så mycket kläder och dessutom varken dusch, hudkräm eller hårfön- saker som väger mycket. Men jag har med alla mina produkter till ansiktet- ansiktstvätt, dagkräm, nattkräm, gelen, masken och solskyddsmedel och detta väger ju såklart en del tillsammans+ att jag har med mig ett par skor till min mamma. Jag måste köpa hem reseförpackningar och fylla upp istället tills nästa gång jag ska någonstans så kan jag minska ännu mer på packningen. Jobbade 8.45-16.30, skynda mig till centralen och har sedan suttit på ett tåg mellan 17.20-19.40. Nu ska jag ta en dusch och lägga mig för att jag är så trött idag! Imorgon väntar en rolig dag. Berättar mer om planerna för helgerna imorgon.
Köpte en baguett och varm choklad på centralen och hade även med mig lite godis på resan!
Här är presenten som jag hade köpt åt Madicken. Den passade perfekt på henne!Godnatt! Kram!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar