Hej alla fina och välkommen till min blogg, I min blogg får ni läsa om mig och min varddag, tips för problemhy/acne, mina drömmar om förhoppningsvis en framtid inom hudvård,hjälpa andra bli av med sin acne såsom jag blivit och sist men absolut inte minst hoppas jag kunde förmedla en glad och sund tjej. Kramkram
lördag 2 april 2011
Där fick jag!
Vilken natt. Jag kände mig lite illamående igårkväll men trodde att det berodde på att jag hade köpt en mozarella baguette som var fullproppad med soltorkade som jag inte gillar men det vart bara värre och värre och jag har spytt hela natten fram tills imorse. Har nu legat i sängen i 23 timmar med undantag för när jag var uppe på toaletten imorse. Jag är så besviken för att jag hade en fullbokad helg med massa roligt och istället har jag spenderat all den tid i sängen.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Låter inte kul! Krya på dig!!!!!
SvaraRadera