söndag 3 april 2011

Söndag!

Åker hem till Laxå och ligger i sängen hela helgen och idag åker jag tillbaka till Stockholm igen. Jag börjar känna mig bättre nu men jag ska nog hålla mig hemma imorgon. Jag borde egentligen inte vistas på ett tåg idag heller med massa människor men tyvärr så behöver jag åka hem. Mitt tåg går 18.22 idag från Hallsberg och jag är framme vid Stockolm C 19.46.

Jag kommer säkerligen få frågan vad jag har gjort i helgen
- Spytt, sovit och duschat är mitt tragiska svar! 


Nu ska jag ta mig en dusch, klä på mig kläder och dricka lite blåbärssoppa till frukost! 
Hoppas att det är bra med er! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar