Hej alla fina och välkommen till min blogg,
I min blogg får ni läsa om mig och min varddag, tips för problemhy/acne, mina drömmar om förhoppningsvis en framtid inom hudvård,hjälpa andra bli av med sin acne såsom jag blivit och sist men absolut inte minst hoppas jag kunde förmedla en glad och sund tjej.
Kramkram
söndag 3 april 2011
På bättringsvägen!
Väldigt lite bloggande i helgen men jag hoppas att ni har förståelse för varför jag inte orkat skriva. Jag är tyvärr fortfarande inte bra men börjar piggna till. Blir hemma imorgon och lovar att skriva mer då.
Godnatt och Kram!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar