Hej mina vänner,
Har varit vaken sedan 6 tiden imorse men legat i sängen och kollat på BigBrother som jag inte sett på ett bra tag. Nu börjar känna mig piggare igen så jag tror jag kan gå till jobbet imorgon och kramas med mina barn igen. Men Ojoj vad jag kommer att få höra imorgon. Det är så att jag har sagt att jag inte blir magsjuk!! Det är för att jag har inte varit det sedan jag gick i lekis och vissa människor sägs ju vara immuna och trodde att jag var en av de. Men nu vet jag att jag uppenbarligen kan bli det. Att vara sjuk är inget roligt men att vara magsjuk och verkligen vidrigt. Usch! Nu känner jag bara för att göra rent så jag ska tvättakläder, byta sängkläder ta en dusch!
Berättar snart hur min vecka ser ut! :) kram!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar