måndag 4 april 2011

Fixar mig!

Idag ska jag träffa kvinnan som jag är jobbcoach åt samt även bestämt träff med Isabelle på Vampire Lounge för att ta en drink tillsammans. Jag tänker beställa en av deras berömda glassdrinkar. Jag skulle egentligen träffat henne imorgon kväll med det känns bättre att göra allt på samma kväll så att jag kan vara hemma imorgon kväll efter jobbet. Samt att Tomas är inne i stan ikväll och då kan jag kanske åka med honom hem. Sitter nu med en mask på mig och försöker välja vad jag ska ha på mig ikväll.


Måndag: Vila upp mig, 16.00 Jobbcoacha, 18.00 Vampire Lounge med Isabelle
Tisdag: Jobba 7.15-16.00
Onsdag: Jobba 7.15-15.00, Påbörja elos ipl mot pigmentfläckar
Torsdag: Jobba 9-17.00
Fredag: Jobba 8.00-16.00


Det enda positiva med att ha legat i maginfluensa en hel helg är att lite fett på magen har försvunnit så att magen ser mer tonad ut :) ha ha! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar