måndag 4 april 2011

Skotokiga jag!

Nu är jag klar och ska bara packa ner lite papper och information som jag behöver inför mitt första coachningsmöte. Nu är jag glad att jag själv har gått hos en jobbcoach, som jag dessutom tyckte var hur bra som helst och som jag nu kan få inspiration av. Men man kommer långt med att vara glad och positiv   precis som jag är :) 


För ett par månader sedan så lade jag ut denna sko på bloggen som jag hade sett på nelly.com och som jag från första ögonkastet blev helt förälskad i. Jag gjorde något dumt att nyligen prova dessa skor i butik och fick panik. De är inte bara fruktansvärt snygga utan otroligt bekväma och lätta att gå i. Nu kommer det ett MEN. Jag ska egentligen inte köpa några skor men jag har inte kunnat tänka på något annat sedan jag provade dessa skor. Jag har därför bestämt mig för att skippa att klippa och färga håret och köpa dessa skor istället! Man får göra val här i livet och detta är ett väldigt bra val! :D



Tar med mig kameran till stan och bjuder er sedan på bilder :) Ha det bra så länge! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar