måndag 4 april 2011

Vampire Lounge!

Jag mår inte bra. Känns som jag ska spy vilken sekund som helst, magen är helt uppsvullen, gör ont och jag får inte behålla någon mat. Jag har inte ätit ordentligt sedan fredags till lunch, endast blåbärssoppa och andra enklare saker. Jag mår helt bra förövrigt och känner mig pigg men magen vägrar bli bra igen. Jag känner mig helt matt och orkeslös utan mat. Jag förstår inte hur magen kan vara hur stor och uppsvullen som helst när det inte finns något i den. Kunde inte knäppa mina jeans idag så fick ta ett par jeans-tights istället. Förutom konstant illamående så har kvällen varit bra. Coachningsmötet gick tyvärr inte så bra pga av språksvårigheter men det var mycket trevligt att träffa Isabelle och få tänka på något annat för en stund. 

Förresten jag var och köpte skorna förut!!!! :D





Godnatt och sovgott! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar