Vilken tur att jag var så trött igår och somnade så fort jag lade mig för mitt illamående var inte nådigt. Jag är hemma från jobbet idag också pga av smittrisken. Ska försöka att äta mat i små portioner idag för att vänja magen vid mat igen. Ska fixa lite här hemma idag och gå igenom lite pappersarbete från kvinnojouren. Annars ska jag bara ta det lugnt och läsa och vila upp mig.
I söndags när jag skulle säga hejdå till hundarna. Madicken tröstar en ledsen malin. Världens bästa!
Madicken har på sig sitt nya halsband!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar