Hej alla fina och välkommen till min blogg, I min blogg får ni läsa om mig och min varddag, tips för problemhy/acne, mina drömmar om förhoppningsvis en framtid inom hudvård,hjälpa andra bli av med sin acne såsom jag blivit och sist men absolut inte minst hoppas jag kunde förmedla en glad och sund tjej. Kramkram
tisdag 5 april 2011
Kan äta mat igen!
Jag fick nyss se av en slump att jag har kvinnojouren ikväll, vilket jag helt hade missat eller snarare glömt bort. Jag hade planerat att lägga mig tidigt och läsa och vakna upp helt välmående imorgon bitti. Men det blir svårt eftersom jag då inte är hemma förrän tidigast 21.15 ikväll. Jag har inte varit magsjuk sedan lekis så jag har glömt bort hur det var men jag trodde aldrig att jag skulle vara dålig såhär länge och framförallt inte såhär trött. Jag går runt som en zombie och ögonlocken hänger halvt ner. Nu är jag iallafall bra i magen igen och kan äta lättare mat utan att magen bryter ihop, jätteskönt :) Nej jag känner att jag behöver lägga mig ikväll och bara ta det lugnt även om jag skulle vilja gå på ikväll. Kvällens föreläsning handlar om barn som bevittnas våld i hemmet är själv utsatta för psykisk misshandel även om våldet inte är riktat direkt mot dem. Det är ett riktigt intressant ämne och viktigt ämne!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar