lördag 12 mars 2011

Lördag!

Godmorgon,

Idag lyser solen på den molnfria himmelen och det gör mig så glad . Jag har sovit så skönt i natt om man bortser från alla gånger jag vaknade av att jag inte kunde andas och behövde snyta mig. Jag har fått ont i halsen och blivit riktigt förkyld så nu har saker ökat på listan på vad jag behöver inhandla på apoteket idag. Jag kan inte minns när jag var så här förkyld senast men jag har en tendens att bli det direkt när jag börjar ett nytt jobb med barn. Jag ska jobba hela nästa vecka och säkerligen ett tag framöver och jag är glad över att de kände igen mig från media och hade full förståelse för att jag behövde gå på mina behandlingar som jag har inbokade. Jag vill såklart inte sluta med mina elos ipl nu när jag har gjort ungefär hälften av alla som vi har inbokade och vill se om detta kan skynda på eller hjälpa mig. Eftersom man behöver göra minst 4 för att få ett bra resultat så hade de första behandlingar varit onödiga att göra om jag nu skulle sluta.
Om 1-1.5 vecka är jag klar med elos ipl acnereducering och ska sedan påbörja elos ipl pigmentfläckar som ska ta bort röda fläckar osv och den ser jag så mycket fram emot att prova. Jag återkommer med en utvärdering av elos ipl acnereduceringen när jag är klar, och sedan likaså med elos ipl pigmentfläckar för jag vet att ni är väldigt intresserade av att veta mer om denna behandling!


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar