Den här eftermiddagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag har varit lite seg idag pga av nattens få timmar av sömn men har känt mig pigg hela dagen ända tills jag kom hem vid 17 tiden och kollapsa i sängen. Det bästa hade varit om jag hade hållt igång och somnat tidigt för natten istället men jag kunde inte hålla ögonen öppna. Jag slutade jobbade 15.00 idag och tog sedan bussen till Huddinge centrum för att handla mat. Strosade omkring, handlade det nödvändigaste där påskgodis självfallet ingår och kom sedan på att jag idag hade fått ett sms angående något som jag beställde i slutet av december som äntligen!! hade kommit!
Mina gardiner! Frågan är om jag ska ta mig orken att stryka och hänga upp de ikväll eller om jag ska vänta med det tills imorgon? Hm? Jag tror att jag gör det imorgon istället eftersom jag redan lagt mig. Har jag väntat såhär länge så kan jag vänta en dag till.
Såhär ser gardinen ut och jag har även köpt matchande kuddfodral och lampskärm. Har dock lite svårt att hitta kuddar till fodralen då storleken är lite udda. Men jag har ännu inte försökt inne på IKEA!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar