Min hy är i väldigt bra skick idag. Jag hade gelén natten till idag och de få finnarna jag hade dog ut. Jag blir dock lite besviken men framförallt ledsen på alla som frågar " Har din hud blivit något bättre sedan du började behandlingarna" eller " Hur länge kommer det att ta tills din acne försvinner"...... Det är en sak när jag får frågan från någon som inte känner mig och som inte är insatt i hur jag såg ut från början men när till och med min egen pappa ställer frågan så blir jag orolig. Hur kan man inte se skillnad på acne med bölder till att bara ha röda pigmentfläckar? Bild tagen nu ikväll helt utan smink. Dock tagen med webbkameran där blixten bleken huden och de röda fläckarna.
Innan behandling
Hjälp mig! Ser man inte att jag (nästan) endast har röda fläckar kvar eller har jag fel?


Malin! Jag som din hudterapeut har sett stoora förändringar!!!! Super fint i huden! Helt otroligt, från att du hade så svår acne till detta resultat! Glädjer mig //Frida
SvaraRaderaHej Malin!
SvaraRaderaJag har följt din blogg ett tag nu(har själv liknande problem)och visst ser man en fantastisk förbättring =o)
Stor kram till dig och tack för en kanonblogg // milla
Det är klart man ser skillnad!!! Enorm sådan! Pappor är lite sådana, tyvärr. Min pekade på magen i somras och säger: "vad är det här?" Lagom upplyftande. Ville vråla: Jag har fött barn ditt pucko! Pappor....
SvaraRaderaTa hand om dig.
Linda i Motala