måndag 11 februari 2013

Baksidan med roaccutan!

För första gången ska jag nu klaga på min medicin som jag tycker hitills har funkat bra och jag har inte haft några komplikationer med biverkningar osv. Men sedan ett par månader tillbaka har jag haft lite problem med höfterna, värk, haltar ibland och vissa gånger när jag lagt mer tyngd åt något av benen så har jag knappt kunnat ta mig ur den ställningen. Nu har värken blivit betydligt värre, är stel, har ont ibland när sitter, går, står osv. Men det värsta är att jag har börjat att ramla mer och mer. Bara nu i helgen så ramlade jag två gånger och ramlade ganska ordentligt. I vanliga fall när man håller på att ramla så brukar man kunna förhindra fallet och ta emot sig själv men nu har jag inte en chans!
 
Kan ju tilläga att det är väldigt sällan, i princip aldrig som jag ramlar i övriga fall. Tycker att detta är väldigt obehagligt och det gör inte det lättare med detta undrag med is, modd och övrigt vinterväglag. Å andra sidan är det lite mjukare att ramla på snö än bar asfalt.
Det är riktigt obehagligt och jag hoppas att det blir bättre!
 
//M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar