söndag 10 februari 2013

Min helg!

Hej mina fina,


Jag hoppas att ni haft en bra helg för att det har verkligen jag haft. Middag i fredags på en väldigt mysig liten italiensk restaurang i gamla stan, Melodifestivalen i går lördag med gott att äta och trevligt sällskap. Dock tyckte jag att bidragen var under all kritik. Fanns ingen låt som jag tyckte höll måttet och inte för att tala om Sean Banan. Detta var melodifestivalen och inte bolibompa något som han verkar ha missat. Sedan hur han kunde gå till final, det kan jag inte begripa?
Idag har jag varit och hälsat på hos de som jag bodde hos i fjol på Östermalm. Jag åkte dit med semlor och satt och pratade ett x antal timmar. De är så otroligt fina person som jag är väldigt glad över att ha fått lärt känna.

Imorgon väntar måndag och en ny vecka med jobb och mycket trevligt privat som jag ser fram emot=) Stor Kram på er!

Bild: Laddar för melodifestivalen, gott och äta med trevligt sällskap :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar