söndag 8 maj 2011

Övningsköra!

Jag ska påbörja mitt körkort och Tomas har länge velat att jag ska öva med honom men jag har sagt nej. Det är så att jag är övertygad om att det inte kommer att funka så bra. Hmm. Jag ser framför mig hur vi båda står utanför bilen och skriker och att jag sedan går hem. Jag måste dock ha skaffat körkort inom 6 månader i detta jobb och nu är det lite kris med tanke på att jag inte har någon annan att köra med så vi har bestämt att vi ska ta en tur på en parkering nu ikväll. Nervös är bara förnamnet på vad jag är! För att se på det positivt så kan det ju bara bli bättre med tanke på mina låga förväntingar!

Nu får ni verkligen önska mig lycka till!!!!

3 kommentarer:

  1. Hej Malin!
    Det är väl bara att sätta igång med körkortet! Tufft att jobba heltid i Norge och ta körkort i Sverige men vill man så kan man. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Har ni gått handledarutbildnigen? Kanske läge att göra det annars? Annars får ni inte övningsköra mycket

    SvaraRadera
  3. Lykke til Malin:) Litt konting og feiling i starten med cluch og brems og gass:) men det lærer du fort:) opp og frem med deg:)hvis man ikke prøver kommer man ingen vei! er bare og kjøre på!Tolmodighet er vikigti:)

    SvaraRadera