måndag 9 maj 2011

Måndag!

Godmorgon,

Det är jättefint väder idag så jag måste ta mig en långpromenad idag. Det gick jättebra att övningsköra igår och nu är jag verkligen sugen på att köra igång ordentligt. Ska även börja plugga teorin men det är den praktiska delen som oroar mig. Jag har alltid varit rädd för att köra bil och aldrig haft någon längtan efter körkort men nu börjar jag inse att det skulle underlätta livet en del. Men framförallt så behöver jag ha det i jobbet i framtiden så det är bara att ta sig i kragen och börja.

Jag ska försöka att göra klart så mycket som möjligt närmaste tiden så att jag slipper att stressa i slutet. Bättre att vara klar för tidigt än att inte hinna med. Detta tänkte jag koncentrera mig på idag.
-Säga upp mig på elvira- Jobbcoach

-Packa
-Skriva klart mina Tidrapporter
-Laga kläder
- Kolla upp vad jag behöver fixa för papper från skatteverket

Jag kom på att jag måste köpa nål, tråd och ett par knappar så att jag kan laga jackorna som jag köpte häromdagen så jag tänkte gå ner snart och kolla om jag kan hitta en affär som säljer sådant. Nål och tråd tror jag att man kan hitta i en vanlig mataffär men knappar är jag osäker på!



1 kommentar:

  1. Malin: det er tydlig at du elsker rosa farge....:)Tenk malin med klær i machende farge:) da tror jeg du ville fått rimelig mye oppmerksomhet igjennom stockholm:)!:) godt det finnes folk med ulik smak.. for min del ville jeg aldri under noen som helst omstendighet satt meg i en slik bil med den farge......

    SvaraRadera