måndag 9 maj 2011

Ut på en promenad!

Hej,

Jag har hunnit med en hel del idag och sista timmarna har jag enbart letat lägenhet/rum för fullt. Det är svårt att hitta en lägenhet/rum till ett vettigt pris då hyran är väldigt hög och ofta har 3 månaders deposition. Oftast tillkommer det även el utöver + att man själv måste köpa alla vitvaror= Dyrt! Jag har skrivit till en hel del och även skrivit egna annonser att jag söker så jag hoppas att jag får napp någonstans.
Nu tänker jag ta en välbehövlig paus och gå och möta Tomas i det underbara vädret.

Jag är sugen på att åka hem och hämta Madicken och ha henne här sista tiden innan jag flyttar. Jag saknar henne så mycket :( Men jag ska hem nästa vecka så det känns egentligen ganska onödigt att åka hem denna vecka också bara för att hämta henne men vi får se.
Jag bara älskar denna bild. Man kan verkligen se på hennes min vad hon tänker" Snälla matte sluta fota mig hela tiden när jag sover och inte hunnit att kamma håret"
Nyduschad tjej!
Här har hon somnat i min famn! Min snutt! 





Åh nu vill jag hämta henne!!!!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar