söndag 20 november 2011

Läsarfråga!

Hej Malin!



Mary Kay har väldigt gott rykte om sig att ha bra produkter så jag förstår om de vill att du som har ett så stort intresse för hudvård ska sälja dessa :) En liten fråga bara när du skriver: "känna till mina konkurrenter" vad menar du då? Ha en bra dag!
Kram
Svar:  Hej! Jag håller med om att deras produkter verkar vara väldigt bra och någon gång skulle jag vilja prova deras produkter, speciellt hudvårdssortimentet. Jag har stora drömmar och en av de är att sprida kunskap om acne och hur huden fungerar, processen som gör att acne uppstår eftersom okunskapen kring detta är väldigt stor. Förutom att utbilda mig till hudterapeut, jobba inom yrket, hjälpa andra så mycket jag kan osv så skulle jag vilja utveckla ett eget hudvårdsmärke i framtiden. Detta är något som kan komma och ligga långt fram i framtiden men det är en av mina drömmar. Men när jag är i branschen så vill jag känna till vilka produkter som finns på marknaden och vad de erbjuder. Det var det som jag syftade på när jag skrev att jag ville känna till mina konkurrenter! Ha det bra : ) Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar