söndag 20 november 2011

Söndag!

Hej,






Hej,

Jag har känt mig så uttråkad denna helg. Speciellt idag då jag endast pluggat, städat, tvättat och fixat inför en ny vecka. Jag har lite inplanerat denna vecka med jobb samt andra saker så jag ville bli klar med vissa saker idag. Sedan har jag även bokat in en lång weekend i Stockholm 1-5 december. En av anledningarna till att jag ska upp är för att jag har ett presentkort på massage som snart går ut som jag vill utnyttja. Så det har jag nu bokat in. Sedan har jag bestämt mig för att söka till en utbildning till hösten och innan jag skickar in min ansökan så vill jag gärna besöka skolan så det är en ännu en anledning till att jag ska upp. Har samtidgt bokat in en behandling på skolan för att känna lite på stämningen och även kunna fråga eleverna vad de tycker om skolan. Har aldrig tidigare gjort en elevbehandling så det ska bli spännande. Har faktiskt aldrig gjort behandlingen tidigare i huvudtaget så jag har inte direkt något att jämföra med.



Ser fram emot en helg i Stockholm och samtidigt få lite avkoppling med behandlingar!
Ser även fram emot att köra hela vägen till Stockholm :)



Kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar