lördag 19 november 2011

Möte Mary Kay

Godmorgon,

Jag har varit uppe ett tag och fixat lite för klockan 11 idag ska jag ha ett möte. Hon borde alltså komma vilken minut som helst. Kvinnan jag ska träffa är en Mary Kay konsulent. Hon ringde mig i början av veckan för att hon hade läst om mig i Amelia. Jag är rätt säker på att detta inte är något för mig men det är ett ypperligt tillfälle att få mer kunskap om deras produkter. Eftersom jag hoppats på att jobba inom branchen i framtiden så vill jag känna till mina konkurenter och vad de har att erbjuda!

Förresten smärtan har redan försvunnit. Jag brukar ha mest ont under morgonen och knappt kunna sova men jag har inte märkt av något. Tänk vad mycket 2 tabletter kan hinna att göra. Men många fler har jag att ta innan infektionen är borta!

Ha en bra dag! Kramkram!

1 kommentar:

  1. Hej Malin!
    Mary Kay har väldigt gott rykte om sig att ha bra produkter så jag förstår om de vill att du som har ett så stort intresse för hudvård ska sälja dessa :) En liten fråga bara när du skriver: "känna till mina konkurrenter" vad menar du då? Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera