fredag 18 november 2011

Skippa alla dumma kommentarer!

En sak som gör mig riktigt irriterad är folk som skriver elaka/dumma//konstiga saker över nätet. Jag tycker att det är helt ok att framföra sina åsikter på ett konstruktivt sätt så länge som man kan stå för de.
Problemet är att det finns så många som sitter bakom sina skärmar och skriver saker som de aldrig skulle säga i verkligheten.

Jag tycker att det är bra att man nu har börjat koppla kommentarsfältet till facebook så att man inte längre kan vara anonym. Orsaken till detta som ni säkert förstår är att minska/få bort alla elaka kommenter. Jag har tittat igenom kommentarsfälten på några av dessa sidor som har börjat med detta och jag tror inte att jag såg en enda dum kommentarer.  Man behöver inte hålla med om det som någon skriver men om man vill gärna vill påpeka något så gör det på ett kontruktivt sätt eller skriv något snällt.
Annars behöver man inte kommentera in huvudtaget.

Detta hat över internet har blivit så stort och jag tycker att det är så tråkigt. 
Kram

1 kommentar:

  1. hej :) kjempe bra at du skriver om dette og utrykker det! folk må begynne å skjerpe seg,og er helt enig med deg, at de må begrense seg hva de skriver,jeg tenker at folk må være klar over at det kan ha konsekvenser.

    SvaraRadera