lördag 12 mars 2011

Sjuk!

Hej,

Den här dagen har inte alls blivit som jag ville eller hade planerat och det är jag riktigt ledsen för. Jag har blivit sjuk, och inte lite heller utan jag är helt genomförkyld, ont i halsen, mitt huvud känns som tungt som ett bowlingklot och jag har ont i hela kroppen. Jag som hade sett fram emot att få hjälp med att slinga håret ikväll men jag orkar tyvärr inte. Men jag hoppas att jag med lite tabletter kan orka göra det imorgon istället.
Annars ska jag bara vara hemma imorgon och kurera mig och hoppas att jag hinner bli bättre för det väntar en fullspäckad vecka med jobb(heltid), 2 behandlingar, 2 kvällar med kvinnojouren+ söka jobb så mycket. Jag vet inte hur jag ska orka eller hinna med allt detta men jag har försökt att planera så att allt ska gå ihop, det är jobbsökandet som säkerligen kommer bli lidande. Men då får jag helt enkelt sitta hela nästa helg för det är egentligen prio 1 på min viktig lista!

Förresten jag hade rätt om valet om vinnare i melodifestivalen 2011! Jag tror verkligen att denna låt har en har en chans i europa! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar