onsdag 12 december 2012

Onsdag!

Den här dagen har inte varit min dag. Jag har bara känt mig väldigt nere, lättretlig, ledsen och bara allmänt inte glad. Det konstiga är att jag har ingen anledning att inte vara glad och det är inget som har hänt. Men jag antar att alla har sådana dagar ibland. Jag hoppas på en bättre dag imorgon!

Efter jobbet idag så var jag på sjukhuset för att ta prover inför mitt läkarbesök nästa vecka då vi ska utvärdera mina värden samt medicinen och dosen överlag. Jag har gjort en hel lista med frågor så att jag är väl förberedd! Även fast min dag inte har varit den bästa så har jag avslutat den på ett bra sätt. Jag har nu bokat flyg och hotell och ska fira min födelsedag i Berlin med en weekend 10-13 januari.
Det är ett lagom avstånd, jag får fräscha upp min tyska, jag och min kusin som jag ska åka med har bokat in oss på ett 5 stjärnigt spa hotell mitt i Berlin som är så fint. Vi kände att det var vi värda!
Det kommer att bli en riktig tjejhelg med massa shopping, onyttiga bakverk, goda middagar och många timmar i poolen och hotellets spa!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar