torsdag 10 mars 2011

Fixat sig!

Nu har det ordnat sig med Madicken imorgon som tur är. Mamma åker hemifrån tidigt imorgon så att hon kommer hit någon timme efter att jag gått hemifrån. Jag vet inte än om jag tar bussen, går eller ber gulligt att Tomas tar bilen så att jag kan åka med. Det positiva med att jobba där är att jag och Tomas kan åka/gå till jobbet tillsammans och att det bara är 6km enkel resa gångväg och cirka 9 med bil( Det finns en väg dit som man tyvärr inte får köra bil på). Det ska bli spännande att märka hur trött jag kommer att vara imorgon bitti efter att ha haft sovmorgon sedan början av januari. Det blir ju lätt så att man är vaken lite längre på kvällarna och sedan sover lite längre på morgonen. Något som jag kan lova är att jag kommer att somna riktigt lätt imorgon kväll iallafall! =) Förhoppningsvis så är jag lite nervös imorgon så att jag inte kan sova. Måste gå upp i tid så att jag hinner att fixa mig, äta frukost och gå ut med Madicken. Vill inte dyka upp osminkad och visa min acne första gången de träffar mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar